REGULAMENT INFORMATICA

1. Proba de concurs pentru concursul de informatică din cadrul Concursului Interjudeţean de Matematică şi Informatică "Grigore Moisil" constă din câte 2 probleme pentru fiecare nivel de vârstă (clasa a IX-a, a X-a, aXI-a şi a XII-a)

2. Concursul se desfaşoară în laboratoarele de informatică ale Colegiului Naţional Grigore Moisil din Urziceni.

3. Pentru a participa la concurs fiecare elev înscris va avea un ID, comunicat înainte de începerea concursului, prin care se vor identifica staţia de lucru, fişierele corespunzătoare soluţiilor celor  două probleme.

4. Problemele vor fi publicate pe foi şi transmise în săli la ora 14:00.

5. Timpul de lucru este de trei ore, între orele 14.00-17.00.

6. Limbajele de programare admise sunt Pascal, C si C++, accesate cu mediile Free Pascal şi CodeBlocks. Concurenţii vor lucra, sub sistemul de operare MicroSoft Windows.

7. Fiecare concurent va avea un cont pe serverul intern al liceului, pentru a putea salva sursele proprii.

8. În prima jumatate de ora de concurs participanţii au dreptul sa adreseze comisiei verbal întrebări referitoare la eventuale neclarităţi din enunţul problemelor. Întrebările trebuie să fie formulate astfel încât răspunsul să poată fi DA sau NU. Dacă se va pune o întrebare ambiguă, al cărei răspuns se află în enunţ sau care solicită indicaţii de rezolvare a problemelor, se va primi răspunsul FĂRĂ COMENTARII.

9. Pentru fiecare problemă vor fi precizate restricţii referitoare la memorie. De asemenea este specificat şi timpul maxim de execuţie pe test. Acest timp este fixat pentru serverul de evaluare.

10. Soluţiile problemelor vor fi salvate spre evaluare  pe serverul intern al colegiului.

11. Evaluarea va fi realizata pe serverul intern al şcolii.

12. Compilatoarele utilizate de comisie sunt  Free Pascal  si GNU C and C++ Compiler.

13. Evaluarea se realizeaza online, cu un program de evaluare asemănător celui de pe site-ul Infoarena şi ONI.

14. Rezultatele evaluării vor fi publicate sâmbătă, 1 februarie 2020, până la ora 19:30.

15. Pentru fiecare nivel se vor oferi câştigătorilor Premiul I, Premiul II, Premiul III şi menţiuni, în bani şi obiecte.